Oglašavanje na najpopularnijoj društvenoj mreži

Facebook oglašavanje odličan je način oglašavanja

S obzirom da je Facebook najpopularnija društvena mreža s preko dvije milijarde korisnika, Facebook oglašavanje odličan je način oglašavanja jer pruža velike mogućnosti kada je u pitanju ciljanje populacije na osnovi interesa, geografskih, demografskih i ostalih parametara.

Isto tako, važno je to što Facebook koriste i mlađa i starija populacija pa tako korištenjem Facebook oglašavanja možete ciljati sve dobne skupine. Također, oglašavanje putem Facebooka je vrlo jednostavno, a svaki marketinški element kampanje je vrlo prilagodljiv različitim marketinškim potrebama.

Facebook oglašavanje (eng. Facebook Advertising)
Facebook oglašavanje je vrlo bitna sfera marketinga

U par koraka do Facebook stranice

Za učinkoviti Facebook oglašavanje vrlo je bitno i da imate vlastitu Facebook stranicu. Nju možete izraditi na sljedeći način:

  • idite na postavke i tamo odaberite opciju „Stranica“
  • odaberite „Dodaj novu stranicu“
  • odaberite „Dodaj stranicu“, „Zatraži pristup stranici“ ili „Kreiraj novu stranicu“

Tada na njoj možete postaviti sve važne podatke o vašoj tvrtki, uslugama ili proizvodima koje želite oglašavati. Nemojte štedjete niti na slikama ili video materijalima jer upravo to je ono što korisnici vole.

Račun Facebook oglašavanja

Nakon kreiranja Business Manager računa i stranice, idući korak je kreiranje računa za oglas u kojem unosite osnovne informacije poput naziva organizacije, adrese i tako dalje, a potom i informacije povezane s metodom i načinom plaćanja (ograničenje budžeta, plaćanje kreditnim ili debitnim karticama, PayPalom i slično). Važno je znati kako na Facebook oglašavanju i postavkama stranica možete dodati administratora, analitičara ili oglašivača kao druge korisnike.

Video: Kako stvoriti račun za Facebook oglase (za početnike) korak po korak

Upute za izradu oglasa u Facebook oglašavanju

Kako bi započela vaša kampanja Facebook oglašavanja trebate kreirati oglas gdje postavljate ciljeve svog oglašavanja na Facebooku koji mogu biti različiti i to prema idućim parametrima:

  • Awareness (svijest o brendu) – poticanje interesa za brend koji oglašavate
  • Consideration (razmatranje brenda) – poticanje na razmatranje vašeg brenda kao poslovnog partnera
  • Traffic – povećanje posjeta Facebook stranici ili web-stranici,
  • Engagement – angažiranje korisnika za komentiranje, dijeljenje i lajkanje stranice
  • App installs – poticanje korisnika na instaliranje aplikacija
  • Video views – promoviranje video snimaka novog proizvoda,
  • Lead generation – promoviranje informacija o korisnicima koji su zainteresirani za vaš brend
  • Messages – poticanje korisnika na razgovor s organizacijom
  • Conversions – potiču zainteresirane na kupovinu proizvoda kojeg oglašavate

Oglašavanje putem Facebooka spada u u noviji tip oglašavanja, ali mnogi su već odavno shvatili snagu ove nove vrste marketinga. Pravilnim odabirom postavki, kampanja Facebook oglašavanja može vam donijeti puno više potencijalnih kupaca nego što očekujete. Ako to ne znate sami odraditi, pronađite tvrtke koje nude izradu i održavanje Facebook oglašivačkih kampanja.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.