Poslovni darovi za obazrivost prema klijetima

Poslovni darovi - power bank

Poklanjanje poslovnih darova u poslovnom svijetu ima iznimno dugu tradiciju jer se od davnina poslovnim partnerima poklanjalo nešto u vidu rokovnika, kalendara i kemijskih olovki. Prije je ovakvo ponašanje bilo izraz zahvalnosti korisnicima i poslovnim partnerima za kupnju proizvoda ili usluga, a danas ono znači puno više. 

Naime, poslovni darovi vremenom su evoluirali i ne predstavljaju više samo zahvalnost za suradnju nego i zahvalnost na prepoznavanju specifičnosti tvrtke i brenda u velikom poslovnom svijetu, odnosno na tržištu. Kako bi tvrtka i u ovom smislu ostala prepoznatljiva, stručnjaci osmišljavaju razne vrste poslovnih darova kako bi privukli pažnju svojih klijenata i partnera.

Tržišna prednost

Kao što je ranije navedeno, poslovni darovi danas također izdvajaju tvrtke na tržištu pa su tako kreatori istih postali sve domišljatiji u njihovom kreiranju. Naime, kako bi se još više istaknuli na tržištu kreirani su i posebni odjeli tvrtki koji se bave marketingom i odnosima s javnošću koji su specijalizirani za osluškivanje želja i potreba tržišta.

U tom smislu gotovo da su u povijest otišli rokovnici, kalendari, blokići za pisanje i kemijske olovke, a na scenu su došli neki potpuno novi i drugačiji poslovni darovi. 

Novi zanimljivi poslovni darovi

Neki od danas najpopularnijih poslovnih darova su:

  • Elektronički uređaji (bežične slušalice, bežični punjači za mobitel, eksterne baterije za mobitel, prijenosni zvučnici)
  • Kišobrani
  • Putne torbe, torbe za laptop
  • Laserski pokazivači
  • Etui 
  • Antistres igračke

Svi navedeni poslovni darovi u ovom trenutku su vrlo zanimljivi, a prije svega korisni poslovnim partnerima te su vrlo popularni. Ono što je važno naglasiti kod osmišljavanja i poklanjanja je to da se ipak treba obratiti pozornost na specifičnost posla kojim se bavite i na primjerenost određenih poslovnih darova vašoj tvrtki, a tako i krajnjim korisnicima.

Darivanje hrane i pića

Iako se poklanjanje prethodno navedenih poslovnih darova smatra vrlo popularnim i nečim s čim je teško pogriješiti pa ih najveći dio tvrtki i bira, ipak postoji nešto što se danas pokazalo kao još bolji izbor. Naime, istraživanja su pokazala da velik broj korisnika vrlo često ne pronalazi namjenu dobivenim poslovnim darovima pa oni nažalost ostaju neiskorišteni. 

U tom smislu otkrili su da su najprihvaćeniji bili oni koji su se sastojali od nekog pića ili, najčešće lokalne, hrane jer su korisnici uživali u konzumaciji poklona te su im oni ostali dugo u sjećanju.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.