Trendovi oglašavanja se mijenjaju

Svi oni koji su otvorili tvrtku, obrt ili se bave nekim samostalnim zanimanjem, znaju da je za uspjeh najvažnija reklama. Jer bez obzira koliko dobar proizvod ili uslugu vi imali, ako ljudi za vas ne znaju, nećete s time moći ništa napraviti. Zato se potrebno oglašavati.

Nekadašnji glavni mediji oglašavanja (televizija, radio, novine) više nisu toliko popularni, već se danas puno toga seli na Internet. On je postao dostupan jako velikom broju ljudi te ga mnogi  koriste redovito kada traže neki proizvod ili usluge. Stoga je ključan dio reklamiranja online oglašavanje i svatko tko želi uspjeti bi ga morao vrlo ozbiljno shvatiti.

Vrste oglašavanja na Internetu

Online oglašavanje se po mnogočemu razlikuje od klasičnog oglašavanja. Kod njega je vrlo jednostavno pratiti koliko puta je netko vidio ili kliknuo na oglas te se često upravo prema tome i formira konačna cijena za oglašavanje.

Postoje različite vrste online oglašavanja:

  • Prikazi reklama na raznim mjestima u obliku teksta, videozapisa, animacija i dr.
  • PR oglašavanje – sponzorirani članci, objave i poveznice
  • Kontekstualno oglašavanje – korištenje raznih oglašivačkih mreža, kao što su Google, Etarget i drugi, za pridobivanje ciljane publike
  • Društvene mreže – reklame na različitim društvenim mrežama (Facebook, Instagram, Twitter, itd.)
  • Razne druge vrste izvedene iz glavnih oblika

Samostalno ili profesionalno online oglašavanje

Ako ste se odlučili za online oglašavanje, to je odličan početak. No, sada se morate odlučiti hoćete li to obavljati samostalno ili ćete to povjeriti nekom profesionalcu, primjerice nekoj tvrtki. Svaki odabir ima svoje prednosti i mane. Ako to krenete raditi sami, zasigurno ćete uštedjeti. Ali, u tom slučaju, morate biti spremni na puno posla i morate znati u što se upuštate, inače rezultati neće biti zadovoljavajući.

Mnogi se zato radije odlučuju taj posao povjeriti tvrtkama koje se time profesionalno bave. One se koriste raznim metodama online oglašavanja i na taj način možete biti sigurni da će za vas saznati veliki broj ljudi. Naravno, bitno je napomenuti da se rezultati ne mogu očekivati preko noći i da je online oglašavanje dugotrajan proces. Konkurencija je velika i zbog toga je potrebno određeno vrijeme da bi tvrtka kojoj ste povjerili taj posao ostvarila zadovoljavajuće rezultate. Zato budite strpljivi i za to vrijeme se trudite usavršiti proizvode ili usluge koje ćete ponuditi potencijalnim klijentima.


Registracija domene. Ako se odlučite samo registrirati besplatnu .hr domenu – i zadovoljavate uvjete besplatne registracije .hr domene te imate dovoljno vremena i strpljenja da sami obavite registraciju, čitajte više …